Muscle Форум:
Избор на въглехидрати

Автор (Прочетена 1231 пъти)

Избор на въглехидрати
« -: Март 30, 2015, 01:31:02 pm »
 

Dani

  • *
  • 3
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Искам да попитам понеже съм в диета за изчистване на подкожните мазнини дали е хубаво сутрин да ям бавни въглехидрати като мюсли например,а вечер след тренировка бързи като банан?
« Последна редакция: Март 30, 2015, 01:48:50 pm от Тихомир Драгомиров »
 

Re: Здравеите
« Отговор #1 -: Март 30, 2015, 01:47:54 pm »
 

Тихомир Драгомиров

  • Owner
  • Доверен
  • *
  • 265
    Публикации
  • Рейтинг: +31/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • Професионално фото и видео заснемане
Здравейте ,няма никакво значение щом сте в калориен дефицит вие ще сваляте кг. Добре е да има присъствие на белтъчини в тези хранения да не са състоят само и единствено от въглехидрати.Хубава закуска е например овесени ядки + стафиди + мляко + яйца  или вместо стафидите може да се сложи конфитюр  ;) След тренировка с банана ще е добре да има белтъчини без значение дали е суроватъчен протеин,месо,яйца,извара  ???
Професионално фото и видео заснемане http://st-wedding.com/
 

Re: Избор на въглехидрати
« Отговор #2 -: Март 31, 2015, 11:37:23 am »
 

Dani

  • *
  • 3
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
А преди тренировка какво да приемам като храна?
 

Re: Избор на въглехидрати
« Отговор #3 -: Март 31, 2015, 01:23:24 pm »
 

Тихомир Драгомиров

  • Owner
  • Доверен
  • *
  • 265
    Публикации
  • Рейтинг: +31/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • Професионално фото и видео заснемане
А преди тренировка какво да приемам като храна?
Хубаво да опиташ и сам да видиш кое ти действа добре имаш два варианта като и в двата варианта задължително трябва да присъстват Белтъчини >

Вариант 1 : Белтъчини , Мазнини , Салата
Пример: Пилешко месо/риба/протеинова пудра  + сурови ядки,зехтин,кокосово масло и т.н  + салата

Вариант 2 : Белтъчини +въглехидрати
Пример: Пилешко месо/риба/протеинова пудра  +  ориз,картофи,овесени ядки,стафиди,оризовки


Ако се чувстваш  добре при вариант 2 което  е по-масовото ОК ,но ако този вариант те кара да се чувстваш сънлив по време на тренировка и да нямаш желание за трениране опитай с вариант 1 да имаш само мазнини както източник на енергия и въглехидратите да са след тренировка :)  :st
Професионално фото и видео заснемане http://st-wedding.com/
 

Re: Избор на въглехидрати
« Отговор #4 -: Март 31, 2015, 09:14:26 pm »
 

Мартин Димитров

  • Owner
  • *
  • 61
    Публикации
  • Рейтинг: +9/-0
    • Профил
А преди тренировка какво да приемам като храна?

Дълго време преди тренировка консумирах въглехидрати + белтъчини. Тренирах си нормално всичко беше горе долу добре, но след като видях, че имам известна инсулинова резистентност, опитах да тренирам или на гладно или като консумирам само мазнини + белтъчини. Определено се чувствам по-добре при втория вариант. Наистина както казва Тихомир, най-добре е да се експериментира, това е ключа към успеха - да опознаеш себе си, какво ти действа и какво не.
 

Re: Избор на въглехидрати
« Отговор #5 -: Април 01, 2015, 10:27:24 pm »
 

Dani

  • *
  • 3
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Еми аз пробвам понеже съм в режим на изгаряна на подкожни мазнини сутрин ям яица или мюсли като знам че мюслито не е добър вариан но не знам с кво да го заменя че да ми влезе в бюджета
 

Re: Избор на въглехидрати
« Отговор #6 -: Април 02, 2015, 10:15:10 am »
 

nikolabinev97

  • *
  • 71
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
    • Профил
Овесените ядки,ориза не са скъпи и са добри източници.
 

Re: Избор на въглехидрати
« Отговор #7 -: Април 03, 2015, 01:28:10 pm »
 

Ryancho

  • *
  • 18
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
    • Профил
че то мюслито е 2 пъти по-скъпо от овеса брат  ;D уж бюджет гледаш пък мюсли безмислени :pp
 

 

Web Analytics