Muscle Форум:
Мнения и критики за режим ми за релеф

Автор (Прочетена 1527 пъти)

 

dreammer7

  • *
  • 4
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
1 Хранене за деня 4цели яйца,краставица,домат,50грама овче сирене
2 Хранене Котидж чийз 200 грама + една ябълка
3 Хранене Броколи + зехтин и 200 грама телешко (предтренировъчно хранене)
4 Хранене  5белтъка и 1 цяло яйце правя ги на омлет + 100 грама овесени ядки с банан и малко канела
5 Хранене Зелена салата със зехтин и месо (пилешко/телешко/риба)

 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #1 -: Май 23, 2015, 01:06:04 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Чакай малко ние от къде да знаем ти на колко калории поддържаш и тези всичките храни колко калории съдържат , защото може тези храни да са примерно 2400 калории , а ти да поддъжаш на 2300(примерно) и пак ще качваш , това че се храниш "чисто" не значи не може да надебелееш  ;)
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #2 -: Май 23, 2015, 05:05:02 pm »
 

dreammer7

  • *
  • 4
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
грубо излизат око 2000 аз подържам тегло на 2800 и забравих да добавя че зареждам с въглехидрат на всеки 5-ти ден
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #3 -: Май 23, 2015, 07:10:11 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
По-добре зареждай , само когато има нужда примерно виждаш че тренировката ти стават тегави , не се напомпваш , подпухнал си и тн и тогава направи един "cheat day" или просто изяш 2,2г на килограм повече въглехидрати от нормалното :) и започни да си смяташ калорииния прием точно , за да си по сигурен на колко калории си и резултатите да идват по-бързо , защото ако не си смяташ и не знаеш на колко калории си бил и не знаеш от къде да режеш... Така че моя съвет е: Смятай си точно калорииния прием , и на колко поддържаш , извади около 300 калории , за да сваляш килограми и стой така за около 1-2 седмици като останеш в застой смъквай с още 100 и така и прави там това което ти казах по-горе :)
Успех ! :)
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #4 -: Май 24, 2015, 05:10:59 pm »
 

dreammer7

  • *
  • 4
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
благодаря за съвета ще те послушам.
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #5 -: Май 24, 2015, 06:53:47 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Няма проблем , ако има нещо питай :)
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #6 -: Май 24, 2015, 10:02:34 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Със 100 калории ако смъква ще сваля 3 години и пак няма да свали. Дефицита трябва да е от 300-500 като може и повече в по тежки случай. Като казвам дефицит нямам предвид храната а и от тренировки. Да речем реже 300 ккал от храна и добавя 200 ккал физическа активност.
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #7 -: Май 24, 2015, 11:20:21 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
аз му казах първо 300 калории да махне и като остане в застой да смъква с по 100-150 и готово :)
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #8 -: Май 25, 2015, 12:03:01 am »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
100 калории са твърде малко за да види разлика както казах дефицит от 300-500 или 15-20% от калориите за поддържане
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #9 -: Май 25, 2015, 09:41:05 am »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Колкото по-бавно сваля толкова по-добре според мен
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #10 -: Май 25, 2015, 02:11:56 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Колкото по-бавно сваля толкова по-добре според мен

Да това е така, но да не мислиш че с дефицит от 100 ккал на ден ще види разлика. Това е 700 ккал дефицит на седмица което е доста малко. И не си мисли че застой се стига за 1 седмица. Ако си поддържаш тегло на 2800 смъкваш на 2300ккал без да добавяш кардио или може 1 път само. И чак като стигнеш застой ако го стигнеш може да увеличи кардиото на 3 пъти в седмицата и пак да следи и ако и пак достигне застой и не е постигнал целта си реже 300 ккал и продължава. Като достигне и тогава застой ще трябва да увеличи кардиото. Защото вече калориите са ми малко и дефицита трябва да се постигне чрез физическа активност, а не глад. Но това е много общо казано има и изключения.

В 1кг телесна мазнина е около 7000ккал, за да сваляш по 500гр на седмица трябва да си в дефицит от 500ккал всеки ден, дали от спорт или храна ти решаваш. И за бавно сваляне се смята от 500гр до 1 кг на седмица.
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #11 -: Май 25, 2015, 03:25:15 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Не , имам предвит първо маха 400 калории и след това маха по 150 калории на седмица..
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #12 -: Май 25, 2015, 04:42:44 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Защо трябва да маха на седмица?
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #13 -: Май 25, 2015, 05:04:45 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
За да не устава в застой защото организма се адаптира към едни калории и спира да сваля килограми , но не точно на седмица затова му казах да махне 400 калории примерно и да се следи на кантар и като остане в застой да сваля още....
 

Re: Мнения и критики за режим ми за релеф
« Отговор #14 -: Май 26, 2015, 02:59:44 am »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Първото което е не е задължително да достигне застой. Може да достигне целта си и без допълнително рязане, зависи на какви кг започва и на какви иска да свърши. Но 150 определено са малко поне 300 тряа одреже.
 

 

Web Analytics