Muscle Форум:
Помогнете ми!

Автор (Прочетена 732 пъти)

Помогнете ми!
« -: Юни 22, 2015, 11:23:55 pm »
 

Teen_Wolf

  • *
  • 3
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Здравейте, искам да Ви задам няколко въпроса. Ще гледам да дам повече информация, ако можете да ми дадете и няколко съвета.
Ако темата ми не е според правилата и в правилния раздел, ако може да я преместите.

Та в последствие ще си задам въпросите - първо да ви кажа как тренирам и какво ям.

За яденето съм зле :
Със ставането или ям най  - много по 2 филийки - препечени с маргарин и сирене, колбас или нещо друго. Храненето ми е много проблем - мога и да закусвам и в 09:00 или пък в 12:00 или след това. Обяда ми е различно от 12:00 до към 17:00. И вечерята може да е от 20:00 до към 23:00.
Та когато съм си в нас ям най - много по 4 филийки хляб.  На вечеря изобщо не ям хляб. Гледам да не ям храна, която е много мазна. Пиех газирано и то е време и него го спрях. Ям сладко, но колкото се може го избягвам.Много обичам бисквитена торта, но пак в врено.Когато е лято пия много вода - към 3 или 4 литра на ден. И през другите сезони пия вода, но не чак толкова. Въпросът ми е ако можете ми кажете примерно нещо, което мога да ям за закуска, обяд и вечеря? И до колко часа най - късно може да се закусва, обядва и вечеря. Примерно някакъв диапазон от време.

Тренировката ми е слаба - все пак тренирам от 2 месеца и 19 дена.
                                         Ден Първи

1) Вдигане от лег с щанга - 4x8
2) Вдигане от полулег с щанга - 4x8
3) Флайс - 4x8

1) Трицепсово разъване на скрипец - 4x8
2) Френско разгъване - 4x8
3) Кофички от 3 до колкото мога

1) Коремни преси - 4x8

                                Ден втори

1) Набиране (Вертикален скрипец) - 4x8
2) Хоризонтален скрипец (долен) - 4x8
3) Мъртва тяга - 4x8

1) Бицепсово сгъване ( или с щанга или с дъмбели) - 4x8
2) Скотово сгъване ( или с щанга или с дъмбели) - 4x8
3) Концентрирано сгъване - 4x8

1) Коремни преси

                             Трети ден

1) Клек с щанга - 4x8
2) Бедрено сгъване - 4x8
3) Бедрено разгъване - 4x8
4) Напади - от 3 - до колко мога

1) Раменна преса (с дъмбели или щанга) - 4x8
2) Разтваряне встрани - 4x8
3) Разтваряне напред - 4x8

1) Коремни преси 4x8


След това почивам един ден и след това пак същата процедура. Почивам два пъти в седмицата. Имам доста добро развитие в горната част на тялото, но корема си оставя най - болната част. Ако можете да ми кажете някакви допълнителни упражнения за корем.
Според мен, най - важното ми е храна.

Благодаря Ви предварително!
 

Re: Помогнете ми!
« Отговор #1 -: Юни 23, 2015, 08:48:26 am »
 

Ани Митева

  • Модератор
  • Доверен
  • *
  • 399
    Публикации
  • Рейтинг: +23/-0
  • Пол: Жена
    • Профил
Доста е хаотично всичко.
Дай ни повече инфо за теб - години, килограми, снимки ако не представлява трудност и най-важното - целите ти (освен чистенето на корема).
 

Re: Помогнете ми!
« Отговор #2 -: Юни 23, 2015, 09:01:06 am »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 918
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Така първо да започнем от корема щом казваш че ти е изоставаща част го тренирай повече и с тежести примерно направи коремните преси с тежести вкарай leg raises може и без тежест ако няма как да си сложиш на краката , също молитва на скрипец пак с килограми и тн , за храната Въпросът ми е ако можете ми кажете примерно нещо, което мога да ям за закуска, обяд и вечеря? - на първо място гледай всяко хранене да има белтъчини задължително ! За закуска можеш да ядеш яйца , извара ако искаш също аз лично ям извара с банани и макарони примерно или овесени ядки , за овяд също можеш да ядеш яйца , риба , месо , сирене за мазнини , хляб , ориз , картофи и тн , за вечеря пак месо , риба , яица почти същото е , но се съотразявай ето един съвет: винаги след тренировка гледай да не приемаш мазнини само въглехидрати + белтъчини примерно месо + хляб или ориз + месо , а това за до колко часа можеш да ядеш гледай да ядеш примерно 2-3 часа преда да си легнеш , за да не ти работи храносмилателната система докато спиш.И ако искаш разултати започни да си смяташ калориите :) Също кажи години и тн
 

Re: Помогнете ми!
« Отговор #3 -: Юни 23, 2015, 03:23:01 pm »
 

Teen_Wolf

  • *
  • 3
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Ами на 24 години съм и съм 112кг. Висок съм приблизително 188 см. Единственото нещо, което искам е да оформя корема.  И ако може да ми кажете някоя по - добра тренировка. Един приятел ме посъветва след 5 или 6 ти месец да тренирам crossfit.
« Последна редакция: Юни 23, 2015, 03:25:55 pm от Teen_Wolf »
 

Re: Помогнете ми!
« Отговор #4 -: Юни 23, 2015, 04:53:31 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Тренираш от 2 месеца и искаш да оформиш корема и прочие как ставата тези неща та се сещате винаги през лятото да тренирате. Изграждането на тяло не е спринт, а е маратон иска време и търпение нестава от днес за утре. И щом тренираш от 2 месеца по-добре прави кръгови тренировки или горна-долна. и какво си се съсредоточил да тренираш бицепса и трицепса със същия обем както гърдите и гърба, по-добре прави няколко допълнителни серии клек, лежанка, гребане, или някое друго базово упражнение включи. Не искам да ти разбивам мечтите, но това лято няма да си с оформен корем, но ако се потрудиш и проявиш търпение другото лято ще си 100% готов за плаж, та дори и плочки може да имаш.
 

Re: Помогнете ми!
« Отговор #5 -: Юни 23, 2015, 04:59:20 pm »
 

Ани Митева

  • Модератор
  • Доверен
  • *
  • 399
    Публикации
  • Рейтинг: +23/-0
  • Пол: Жена
    • Профил
Оформянето на корема става с редуциране на подкожните мазнини, не с трениране на коремните мускули.

Моят съвет е:
1. Съсредоточи се върху хранителния режим като спазваш режим с цел редуциране на мазнините;
2. Тренирай 3 пъти седмично цяло тяло с предимно базови упражнения и 2 пъти прави само нискоинтензивно кардио.

Да, както написа Рангел, за догодина може да стане.

Успех! :)
 

 

Web Analytics