Muscle Форум:
Изчисляване на калроиен баланс

Автор (Прочетена 2083 пъти)

Изчисляване на калроиен баланс
« -: Март 07, 2015, 11:09:13 am »
 

Тихомир Драгомиров

  • Owner
  • Доверен
  • *
  • 265
    Публикации
  • Рейтинг: +31/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • Професионално фото и видео заснемане
В тази тема ще обърнем внимание на това как да изчислите  нужните Ви калории за сваляне на тегло.

Базов дневен калориен прием при Мъже = 66 + (13.7 * маса в килограми) + (5 * височина в сантиметри) – (6.8 * възраст в години)

Базов дневен калориен прием при Жени = 655 + (9.6 * маса в килограми) + (1.8 * височина в сантиметри) – (4.7 * възраст в години)

Ако сте момиче на 25 години, тежащо 67 кг. и с височина 162 см. и искате да изчислите базовия си метаболизъм, сметките Ви трябва да изглеждат така:

655 + (9.6 х 67) + (1.8 х 162) – (4.7 х 25) = 1472,1 калории

Полученото по този начин число представлява Вашия дневен калориен минимум, чиято долна граница не бива да бъде минавана. За да изчислите от колко калории се нуждаете, за да поддържате теглото си, трябва да умножите полученият калориен минимум по коефициента на физическата Ви активност, както следва, като отново отваряме една скоба, че тези данни са ориентировъчни и в зависимост от интензивността и натовареността на тренировката Ви например, може да варират:

1,2 – ако водите заседнал начин на живот

1,375 – ако имате лека физическа активност, изразяваща се в спортуване от 1 до 3 пъти седмично

1,55 – ако имате умерена физическа активност, изразяваща се в спортуване от 3 до 5 пъти седмично

1,725 – ако имате висока физическа активност, изразяваща се в спортуване 6-7 пъти седмично

1,9 – ако имате много висока физическа активност, изразяваща се в тежки тренировки по няколко пъти на ден

И така изчислихме, че дневният калориен минимум на 25-годишното момиче с тегло 67 кг. и ръст 162см. е приблизително 1472 калории. Ако приемем, че същото момиче спортува 4 пъти на седмица, то тя има умерена физическа активност и необходимият и дневен калориен прием ще бъде: 1427 х 1,55 = 2281 калории
За да редуцирате телесните мазнини трябва бавно и по етапно да редуцирате тези калории като стартово може да извадите от получените калории 350-500 и да видите след 1 седмица какво ще показва кантара.
Професионално фото и видео заснемане http://st-wedding.com/
 

 

Web Analytics