Muscle Форум:

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Публикации - Тихомир Драгомиров

Страници: [1] 2 3 ... 18
1
Няма никакъв проблем, все пак това е храна :) все едно да не ядеш яйца,извара,месо риба и т.н  :hmm

2
Грешно ли е да тренирам сутрин една мускулна група,а следобед друга,налага ми се да тренирам така заради работата ми
Не е грешно, но не и от полза  ??? интересно е по колко упражнения правите за мускулна група, че да не ви стига времето? Само не ми казвайте по 7-8 упражнения  :box

3
Мъжки дневници / Re: Дневника на Божидар
« -: Юли 28, 2016, 09:15:19 am »
Как ти се отразяват тези 4к калории ?  ???

4
Здравейте, бих искала да попитам за това йохимбе. По принцип търся чист екстракт, а в тази пише, че има 8% йохимбин. Това достатъчно ли е или може да ми препоръчате друг.
Здравейте, с каква цел ще приемате продукта? Ако е с цел редуциране на мазнини се насочете към Yohembine HCL примерно на primaforce или pure nutrition и избягвайте приема на bark защото е наистина много силен и има вариант да ви прилошее доста ако прекалите дори и с малко.   ;)

5
благодаря а относно зареждащите дни там всеки казва различно и нз на кого да вярвам едните казват чак когато забележиш спад в силата другите казват на всеки 5-7 дни за да не се бил забавял толкова метаболизма,от друга страна в статийте за кетогенна диета и влизане в кетоза никъде не пише за зареждащи дни и нз кой прав кой крив вие какво мислите спрямо опита си
На мен зареждащ ден ми се отразява добре поне след 10 дни стриктно хранене. Иначе не само психиката си разбутвам ами и стомаха. Защото тъкмо свиквам на дадени калории и не чувствам глад и след зареждащия ден 4 дена съм гладен  :no :'(

6
Гледал съм вашият епизод няколко пъти, но никъде не казвате, по колко упражнения трябва да се правят,по колко секунди да се задържа, по колко серии на упражнение и като цяло колко е нормалната продължителност на една стречинг тренировка ? :)
До 10 минути са абсолютно достатъчни за средно статистически атлет. На всяко движение се задържа между 6-10 сек. сериите 2-3 са достатъчни :)

7
Ако може някой компетентен да отговори,нека го направи,ако ли не, нека не превръщаме форума в пародия и т.н.т.  Всеки сам преценява риска и ползите от приемането на анаболни стероиди! Бих искал даже да разбера какви препарати освен двата споменати е нужно да се взимат за да се оптимизира цикъла и да се намалят страничните ефекти и да се запази придобитото след това
Тестостерон Пропионат  3 х 100мг пъти седмично примерно: понеделник, сряда и петък  предимно сутрин, но като цяло е без значение
Туринабол 2 пъти на ден сутрин и вечер. Сутрин 20 мг и вечер 20 мг.

Зависи от режима и от препаратите, но ако е хубав пропионата ще има резултати  :st

8
здравейте колеги на 22 години съм 176 см висок и 78 кг тренирам от повече от 3 години с доста прекъсвания като сериозно вече от 1 година тренирам та; от доста време спазвам IF макар и не толкова стриктно и се чувствам много добре но дойде време да изчистя ; от 5 дни съм на нещо подобно на войнската диета:през основния период поддържах тегло на 3000-3200 калорий в момента ги свалих на 2500 и се храня 2 пъти на ден като интервала между 1 вото и 2 рото ядене е около 6 часа.причината за 2 те ядения е че все още ми е трудно да изям 2500 калорий на 1 ядене от чиста храна,но в последствие когато мина на 2000 калорий най вероятно ще е само 1 хранене.Храненията ми в момента представляват следното ;1 во ядене 500-550 грама изпечено свинско месо на скара или фурна с около 200-250 грама лутеница и малко жалва накрая обичам си сладкото сори  :) 2 рото ми ядене е малко преди да си легна такмо когато започна да усещам лек глад тогава изяждам 1 кисело мляко със малко плодове или малко халва или някоя салата колкото да запълня 2500 те калорий .Въпросът ми е 1 во какво ви е мнението за този режим лично аз се чувствам страхотно имам много енергия и ми е добре.2 ро до колко има някаква опастност за здравето ми ? и 3 то трябва ли да правя зареждащ ден и ако да колко често, колкото при нормални диети на всеки 5-7 ден или как ?
Здравей, първо защо не разделиш месото да е на два приема, тоест да имаш по солиден белтъчен прием и двете хранения а не само в едното? Второ опасност за здравето ти няма все пак си на 2500кал което не е малко и за момента не смятам, че са нужни зареждащи дни.Такъв тип дни може да включваш като вече си на ниски калории 1800-2000 и до на около 10-дни не по малко. Принципно всичко е до организъм и е доста индивидуално, но ако виждаш резултати и щом казваш, че се чувстваш добре значи си на прав път  :st

9
Здравейте, гледали ли сте този наш епизод защото мисля, че ще отговори на повечето ви въпроси >> http://vbox7.com/play:8403a5c831

10
Няма проблем да се комбинира с Л-карнитин въпроса е, че парите и за 2-та продукта са на вятъра :) По добре си поръчайте хранителен и тренировъчен план от някой по запознат с нещата а не обикновен квартален фитнес инструктор и резултатите не само, че ще са бързи, но и трайни :)

11
Доста е зле ако така може да се нарече "хранителния план" :( липсват полезни мазнини, въглехидрати ...  :no :wh Съветвам те да разгледаш тази тема > http://muscle-damage.com/forums/index.php?topic=4.0  и да си изчислиш калориният баланс. След което ние ще помогнем да ги разпределиш в правилно меню :)  :3

12
Опиши едно примерно меню да видим как си структурирал нещата  :by

13
Първо задължително пишете на кирилица. На второ място за да получите помощ е нужно да кажете как се храните и тренирате до момента и какви резултати сте получили до сега ?

14
Мъжки дневници / Re: Достигни мечтите си !!!
« -: Април 22, 2016, 08:20:29 pm »
Здравей, като избор на мускулни групи програмата ти не е зле вече зависи какви упражнения подбираш в какъв диапазон повторения ги правиш и дали от време на време правиш делоу седмица и да променяш акцента към долна част. Също така тези 2500 калории е важно от какво идват. Опиши малко по подробно как се храниш :)

15
Здравейте! Мога ли да получа съвет относно CLA (конюгирана линолова киселина) - дали е ефективна за изгаряне на мазнини? Разбрах от едно видео на "Muscle Damage", че l-carnitine въобще не бил ефективен за изгаряне на мазнини. Тренирам всеки ден двуразово, не консумирам никакви животински продукти, внимавам с калориите... Моля за съвет относно CLA.
Здравей, личното ми мнение изобщо да не си даваш парите за CLA, по-добре си купи Омега 3 чрез нея ще получиш много повече ползи за организма си и също ще ти помогнат в борбата с килограмите чрез подобряването на инсулиноватачувствителност която е една от многото ползи, които притежава омегата. Много пъти сме говорили за това, че храненето е най-важно това, че внимаваш с калориите нищо не значи  :hmm :( По скоро обърни внимание на режима си следи ги точно за да постигаш по-лесно целите, които си поставяш. Ето от тук може да си изчислиш стартовия калориен прием за твоето тегло,активност,височина и възраст, ако имаш затруднения пиши ще помагаме >> http://muscle-damage.com/forums/index.php?topic=4.0

Страници: [1] 2 3 ... 18
Web Analytics