Muscle Форум:

Покажи участието

От тук може да видиш всички публикации на този потребител.


Теми - Bojkooo

Страници: [1] 2
1
Тренировъчни подходи и методики / stomach vacuum
« -: Февруари 10, 2016, 08:27:55 pm »
Има ли смисъл от stomach vacuum защото гледах един The Hungarian Experiment , който има трансформация на 1 година прогрес на stomach vacuum и се чудя има ли някакви ползи от това , ето линк към клипа:https://www.youtube.com/watch?v=0oBYVQvNjaA

2
Здравейте от около 2 седмици насам забелязвам остра болка отпред на крака доло в областа на глезена след като си почина събота и неделя отшумява но правя ли упражнение за задно бедро на машина и веднага започва защото нали там трябва да си държиш стапалото нагоре за да не ти хваща прасеца..Не знам какво е но само при изпълнение на това упражнение за задно бедро започва да ме боли при другите нямам никакъв проблем това сигурно са някакви връзки ли и аз не знам...Ако някой знае какво може да ми е да сподели или предпочитания какво ми е :)

3
Здравейте , реших да си взимам креатин монохидрат , но има огромна разлика в цените на някой креатини и не съм сигурен кой да си взема ако може да ми препоръчате към кой марки креатин да се насоча или една най-добра марка която ми препоръчвате за избор на креатин , защото единия креатин за килограм е 30 лв другия 70кг за килограм и се обърквам , мерси предварително :)

4
Общи теми за здраве / Обувки за бягане
« -: Май 30, 2015, 11:03:55 pm »
Може ли да ми препоръчате обувки за бягане който не се хлъзгат толкова на трева примерно бутонки или стоножки , като и да са удобни защото с моите много се пързалям и ми излязоха мазоли по краката защото когато играем мач играем по 2-3 часа на ден нон стоп бягане и направо и разказвам играта на краката , ще съм ви много благодарен :)

5
Искам да попитам прасците , трапеца , корема , задното бедро какви мускулни групи са ? защото знам че за големите мускулни групи трябва да има 60-120 повторения на тренировка , а за малките 30-60 на тренировка и затова питам да се раководя

6
Здравейте , искам да попитам задължително ли е да клякам: Ass to the grass както му викат хаха или с други думи дъмбоко защото клякам така както Мартин показва тук: http://vbox7.com/play:6e6b8149de при упражнението клек и то клякам така , не заради друго ами просто не съм мобилен и гъвкав , искам да попитам да почна ли да използвам подложки за краката и да си ги слагам на петите , за да мога да клякам дълбоко или да си клякам така както си клякам ? Защото без подложки на краката не мога да клекна до доло :Д не знам защо

7
Общи теми за здраве / Сол
« -: Май 16, 2015, 10:43:34 pm »
Така искам да попитам колко е най-добре да се приема сол на ден , защото аз лично изобщо никога не съм си солил нещо през живота си , но откакто почнах да тренирам се замислих над това и искам да попитам колко е най-добре да приемам , смисъл оптималното количество защото знам че натрия в солта е много полезна и затова :)

8
Общи теми за здраве / Витамини и омега 3
« -: Май 12, 2015, 10:34:44 pm »
Искам да попитам дали съм се "набутал" като съм купил някакви витамини и омега 3 мастни киселини на AboPharma това са витамините - http://apteka.framar.bg/30006875/%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0-%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8-%D0%B0-z-%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB-60 , а омега 3-то е това - http://apteka.framar.bg/30018779/%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%84%D0%B0%D1%80%D0%BC%D0%B0-%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D0%B3%D0%B0-3-%D0%BA%D0%B0%D0%BF%D1%81-1000%D0%BC%D0%B3-60

9
Здравейте хора искам да попитам в кой ден е най-удачно да правя ХИИТ тренировката ми(10 минути , 100 метра спринт , 100 метра ходене)
под удачно имам предвит мускулите на краката и тн да са ми достатачно възтановени и тн.. сплита ми е така:

и ако може да ми кажете в кой от всички дни е най-удачно , благодаря!

Понеделник – горна част - Hypertrophy
Вторник – долна част - Power
Сряда – почивка + корем
Четвъртък – горна част - Power
Петък – долна част - Hypertrophy
Събота – почивка + корем
Неделя – Изоставащи части (горна)

10
Здравейте , искам да попитам дали е грешно да правя OHP press-a от седеж със лост ? или е задължително да съм прав защото когато съм прав и малко се наклоням на зад и ми е кофти искам да попитам дали ако го правя от седеж със лост е грешно ( смисал да съм седнал на нещо) :)

11
Искам да попитам два въпроса по точно , те са:1.В дните за хипертрофия да гледам ли да вдигам работната си тежест или да си стой така ? и втория е примерно ако си стоя с едни и същи килограми в дните за хипертрофия , и прогресирам в дните за сила ще имам ли прогрес ? :)

12
Вярно ли е че има храни с отрицателен калориен баланс , в смисал примерно веществото А съдържа 20 калории и организма за да го храносмели изразходва 23 калории(примерно) това имам предвид , ако има моля да ми кажете всички храни който са такива за да знам да мога да си ги ям на корем хаха !
Благодаря много !

13
Общи теми за хранене / Препечен хляб
« -: Април 26, 2015, 01:28:06 pm »
Искам да попитам малко неуместен въпрос , дали препечения хляб е по калоричен от нормалния или по-ниско калоричен ? или са еднакви ?
благодаря :)

14
Общи теми за хранене / Суплементи
« -: Април 19, 2015, 12:16:45 pm »
Здравейте , ако е възможно да ми препоръчате възможно най-качествените мултивитамини(да садържат всички видове витамини , минетали и тн..) и омега 3 мастни киселини , ще съм ви много благодарен ! :)

15
Мъжки дневници / Дневника на Божидар
« -: Април 17, 2015, 02:32:58 pm »
Здравейте казвам се Божидар на 14 години ( 21 юни правя 15) висок съм около 183-184 и тежа 73 килограма около 1 година тренирах на лостове и от 3 месеца съм почнал да ходя на фитнес и съм разделил сплита си на горна и долна част като той е така:
Понеделник – горна част - Hypertrophy + корем
Вторник – долна част - Power
Сряда – почивка
Четвъртък – горна част - Power + корем
Петък – долна част - Hypertrophy
Събота – почивка
Неделя – Изоставащи части и части който не тренирам(горна) + HIIT(10 minuti , 100 метра спринт , 100 метра ходене) + корем
Изчислявам си калорииния прием(точно с везна) и в момента качвам килограми като гледам да качвам на килограм , килограм и половина за месец(да е чисто) , също така гледам да пия по 3 литра минимум вода на ден
калорий: 2995(clean bulk)
тренировка:
понеделник(Горна част)
1.Горна лежанка - 6 серии от 6 до 10 повторения
2.Гребане с щанга - 4 серии от 8 до 12 повторения
3.OHP Press - 4 серии , 6 - 10 повторения
4.Гребане с щанга(мечка) - 4 серии от 8 до 10 повторения
5.Флаис с дъмбели - 4 серии от 8 до 15 повторения
6.За трицепс - 4 серии от 12 до 15 повторения
7.За бицепс - 4 серии от 12 до 15 повторения

2.Вторник(Долна част)
1.Мъртва тяга по 5-3-1 метода   
1-ва серия - 5 повторения с 75кг - 65% ot training maxa
2-ра серия - 5 повторения с 85кг - 75% ot training maxa
3-та серия - 5+ повторения с 100кг , 5+ - 85% ot training maxa , ще рече почти до отказ като 1RM max ми е - 121кг , а training maxa по който изчислявам тези килограми който вдигам е 115кг - TRAINING MAX
2.Клек - 4 серии от 8 до 10 повторения
3.За прасец от 4-6 серии , от 6 до 10 повторения
4.Напади - 4 серии от 8 до 12 повторения
5.Римска тяга - 4 серии от 8 до 12 повторения
6.За прасец от 2-3 серии , от 6 до 10 повторения


3.Сряда - почивка и корем по някакви програми от интернет за целия корем само със собствено тегло ако кажете ще правя и със тежести(ако се налага за растеж)

4.Четвъртък(Горна част)
1.Хоризонтална лежанка по 5-3-1 метода
1-ва серия - 5 повторения с 50 кг - 65% ot training maxa
2-ра серия - 5 повторения с 55кг - 75% ot training maxa
3-та серия - 5+ повторения с 65г , 5+ - 85% ot training maxa , ще рече почти до отказ като 1RM max ми е - 80кг , а training maxa по който изчислявам тези килограми който вдигам е 75кг  - TRAINING MAX
2.Гребане с щанга(мечка) - 4 серии от 5-8 повторения
3.OHP Press - 4 серии от 6 до 10 повторения
4.Придърпване на скрипец през гърди(играе ролята на набиране защото нямам лост в моя фитнес не питаите във какъв се намирам , но това няма значение :) )
5.За странично рамо - 3 серии от 8 до 15 повторения
6.За трицепс - 3 серии от 12 до 15 повторения
7.За бицепс - 3 серии от 12 до 15 повторения

5.Петък(Долна част)
1.Клек по метода 5-3-1
1-ва серия - 5 повторения с 70кг - 65% ot training maxa
2-ра серия - 5 повторения с 80кг - 75% ot training maxa
3-та серия - 5+ повторения с 90кг , 5+ - 85% ot training maxa , ще рече почти до отказ като 1RM max ми е - 111кг , а training maxa по който изчислявам тези килограми който вдигам е 105кг -  TRAINING MAX
2.Римска тяга - 4 серии от 8 до 10 повторения
3.За прасец - от 4 до 6 серии , от 6 до 10 повторения
4.Клек - 4 серии от 8 до 12 повторения
5.За прасец - от 2-3 серии , от 6 до 10 повторения
6.Напади - 3 серии - от 12 до 15 повторения
7.Римска тяга - 3 серии от 12 до 15 повторения

6.Събота - почивка

7.Неделя - Изоставащи части и части който не тренирам(горна) + HIIT(10 minuti , 100 metra sprint , 100 metra hodene) + корем
1.Chest press с дъмбели - 2 серии , 10-15 повторения
2.Горна лежанка(дъмбели) - 2 серии , 10-15 повторения
3.Pullover- 2 серии, 10-15 повторения
4.Придърпване на скрипец пред гърди - 3 серии , 10-15 повторения
5.Придърпване на скрипец зад гръб - 3 серии , 10-15 повторения
6.Гребане с щанга(мечка) - 3 серии , 10-15 повторения
7.Странично рамо - 2 серии - 10-15 повторения
8.Задно рамо - 2 серии , 10-15 повторения
9.Трапец - 4 серии , 10-15 повторения
10.Врат - 3 серии , 10-15 повторения

Храня се добре , от година и нещо не съм ял пици , чипсове , и такива неща който имат транс мазнини следя си калориите и bulkvam :)
Ако може съвети как да прогресирам или да разнообразявам тренировката защото една и съща не става , благодаря !
Ще направя и за един мой ден как се храня :)
Ако съм пропуснал нещо само кажете за да ми дадете информацията която искам ще ви я кажа на мига :)
Благодаря предварително ! :)






Страници: [1] 2
Web Analytics