Muscle Форум:
Пътят към мечтата

Автор (Прочетена 5405 пъти)

Пътят към мечтата
« -: Май 19, 2015, 08:34:23 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Здравейте, доста го обмислях, но накрая реших да си направя и аз дневник за да следя по-лесно прогреса си. Накратко за мен : Казвам се Тихомир на 16г. 175см. 105кг. тренирам от около 3 години. От начало ходих с другите момчета от класа за да си убия времето и честно казано не знаех какво правя.Истинската ми любов към спорта се зароди след около година и половина от началото, бях стигнал тегло с което не се чувствах комфортно не излизах ядях много джънк накратко - както почти всички тинейджъри(за жалост) бях отблъскван от другите появи се депресия в по късен етап и просто намерих утеха в спорта. Така един вид си избивах агресията и по-малко се депресирах.Така лека полека започнах да чета, да се интересувам от спорт. Миналата година започнах сериозно да спазвам режим и свалих 15кг(повечето вода), но се чувствах много по-добре вътрешно. Зимата обаче преминах към тежки трибойски упражнения и се целях само в дигането на много килограми и забравих храната. Стигнах добри резултати(180кг. тяга, 160кг. клек, 90кг. лег), но стигнах 115кг докато се усетя. Така преди 2 месеца си казах, че започвам да свалям, зимата ще се постарая да не ги качвам като максимално да си запазя силата. Смених си тренировъчния сплит скоро на горна-долна-почивка-горна-долна-изоставащи-почивка и започнах да си следя калориите. Вече съм около 10кг надолу от началото на свалянето и ще се опитам до септември да стигна поне 90-95кг. като за в бъдеще ще се сваля още до нормално за ръста ми тегло.
 Да кажа за най-важното храната, защото без нея не става нищо. Храня се главно с овес, ориз(понякога го заменям с картофи), риба, пилешко, бадеми, орехи, салати(маруля, домати, краставици), яйца, извара - стандартни храни.
За тренировките ми - обичам да се поставям на изпитания и в момента след училище правя хранене после излизам с колелото навън и правя около средно между 20-30км на ден, след това имам тренировка в залата и ако не закъснявам и имам енергия правя 10-15мин кардио като то е главно да отпусна мускулите на пътеката ходене.

Ще се радвам и ако вие ми помагате със съвети, защото човек се учи докато е жив, мнения и критики разбира се.

 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #1 -: Май 19, 2015, 08:51:12 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Искам да разбера на колко калории си сега , и точно ли си измерваш нещата , и в сурово състояние ли са , и на колко калории поддържаш килограми изчислил ли си защото аз така нищо не мога да разбера , храната като качество е добре , но не знам като количество , относно тренировките направи си в едната тренировка да ти е за саркоплазмена , другата за миофибиална хипертрофия

или иначе казано едната за сила , другата за изграждане на тялото защото си натурално трениращ и без да вдигаш работните килограми няма как да прогресираш , а без прогрез няма растеж как му викам аз :Д

примерно в деня за сила на базовите упражнения да кажем правиш 4-6 повторения(примерно) , а на флайс , за прасци , рамо , бицепс , трицепс на тях прави по големи повторения 8-12(примерно)

а в деня за саркоплазмена хипертрофия прави на всички упражнения 8-12 повторения , това е като цяло изчисли си на колко калории поддържаш килограми , и извади 300 от тях и така следи се на кантар като останеш в застой ги намаляи още калориите и така , също приемаи достатачно белтъчини (2,2г килограм телесно тегло) да кажем ако си 100 килограма(примерно) приемаш 220г белтъчини , мазнините гледаш да са от 0,8 - 1г на килограм примерно ако тежиш 90 кг и приемаш да кажем 90г мазнини на ден като в трениращи дни може да ги направиш примерно 80г мазнини , а в почивни 90г защото тогава не ти трябва бърз източник на енергия и цели да си запазиш силата максимално , и останалото което остане от калориите оставяш за въглехидратите
това е като цяло успех ! Дано съм ти помогнал ако има нещо попитай :)
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #2 -: Май 19, 2015, 08:51:24 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Понеделник:
1. 100гр. овес с 200гр. кисело мляко ''Кукери" 2%
2. Джънк-кроасан
13,5. 400гр. пилешко филе, 100гр. ориз-бял, 2краставици
4. 50гр. бадеми

Тренировка:
20км колело

В залата: Горна част
1. Лег - 4х6-8 загряваща-40-60-80кг.
2. Полулег с дъмбели 3х8-10  18-20-22кг.
3. Мечка 3х8-10 30-45-50кг.
3. Гребане с дъмбел 3х8-10 14-16-18кг.
4. Бицепсово сгъване с дъмбел 4х8-10 10-12-12кг.
5.Френско 4х8-10 20-25-30кг.
6. Военна преса 4х6-8 20-30-40кг.
10мин. пътека
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #3 -: Май 19, 2015, 08:55:05 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Не е много добре след френско и бицепс да скочиш на боенна преса по добре бицепса и трицепса ги тренираи на края почни примерно от гърдите , после гърба , след това удари рамото(с военната преса в твоя случай) и след това бицепса и трицепса :) защото ти си правил за бицепс и трицепс и ръцете са ти уморени и неможеш да използваш такива килограми - това значи по малка работосподобност - а това значи по малка интензивност - това значи некачествени серии
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #4 -: Май 19, 2015, 08:55:52 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Забравих да спомена точно така първите 2 дни са силови вторите хипертрофия, калориите около 3000 поддържам по калкулатор иначе аз сега мисля да пробвам на 2500 калории как ще съм защото на 2100 съм супер, но ми се виждат малко и няма накъде после да режа. Храните кантара ми е малко нескупосан и ще го сменям, но долу горе ги изчислявам с него в сурово състояние всичко.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #5 -: Май 19, 2015, 08:59:45 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
По-добре започни от 2700 да кажем , защото колкото по бавно сваляш толкова по качествено и след 1-2 седмици примерно като останеш в застой ги намаляш със 150 или 100 да кажем примерно и така :) и виж какъв съвет съм ти дал относно военната преса
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #6 -: Май 19, 2015, 09:06:34 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Гледам да напиша всичко и сега ми се въртят много неща и като се замисля първо правих рамото после ръцете и по точно трицепс и последно бицепса. Да не спамя ще напиша храната и тренировката за днес.

Вторник
Храна:
1. 100гр. овес с 200гр кисело мляко 2%
2. 150гр. банан с 100гр извара
3,4 400гр пилешко филе с 100гр ориз, 100гр хляб бонус(класик) 200гр домат и 2 краставици



Тренировка:
10км колело

В залата: Долна част

1. Клек 4х8  загряваща 70-90-120кг.      -    като той занапред ще се прави 5х5
2. Тяга 4х8  загряваща  60-90-110кг  и това ще се прави 5х5
3. Лег преса 4х10  120-160-180кг
4. Задно бедро на машина 3х8 40-60-70кг.
5. Прасец 3х20 20-30-40кг с по-голямо  задържане в горната част(2-3 секунди)
Пътека с наклон 3 15мин
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #7 -: Май 19, 2015, 09:11:05 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
По-добре започни от 2700 да кажем , защото колкото по бавно сваляш толкова по качествено и след 1-2 седмици примерно като останеш в застой ги намаляш със 150 или 100 да кажем примерно и така :) и виж какъв съвет съм ти дал относно военната преса

Ще ги увелича, да видя какво ще стане.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #8 -: Май 19, 2015, 09:19:28 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
В момента колко килограма си ?
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #9 -: Май 19, 2015, 09:39:35 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
В момента съм 104кг. Скоро ще пусна и ориентировъчни снимки.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #10 -: Май 19, 2015, 10:03:25 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Първото което е гледай във всяко хранене да имаш белтъчини, да вярно в киселото мляко има, но количеството му е много малко и аминокиселинният профил е недостатъчен за да активира синтеза на протеин в мускулите, добави в първото хранене 100-150гр извара или 5-6 белтъка с 2-3 жълтъка. И би трябвало на 2100 калории да сваляш като луд при положение че си 105кг с сериозно количество мазнини предполагам. Увеличи калориите на 2500 като на ден приемаш около 200гр чист протеин. И с въглехидратите внимавай, защото е доста вероятно да си инсулиново резистентен и затова да не сваляш, премахни всякакъв джънк.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #11 -: Май 19, 2015, 10:04:57 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Мда вярно ти каза Рангел , също така ти ако си със висок % подкожни мазнини можеш да качваш мускулна маса и да сваляш до колкото знам :)
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #12 -: Май 19, 2015, 10:46:18 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Мда вярно ти каза Рангел , също така ти ако си със висок % подкожни мазнини можеш да качваш мускулна маса и да сваляш до колкото знам :)

Еми грешно знаеш единствено начинаещите могат да го правят по значително това, защото по твоята логика нямаше да се налага натурално трениращ да стой с нисък процент мазнини, ами да се освини и да почва хем да качва ММ и да сваля мазнини.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #13 -: Май 19, 2015, 10:59:41 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Първото което е гледай във всяко хранене да имаш белтъчини, да вярно в киселото мляко има, но количеството му е много малко и аминокиселинният профил е недостатъчен за да активира синтеза на протеин в мускулите, добави в първото хранене 100-150гр извара или 5-6 белтъка с 2-3 жълтъка. И би трябвало на 2100 калории да сваляш като луд при положение че си 105кг с сериозно количество мазнини предполагам. Увеличи калориите на 2500 като на ден приемаш около 200гр чист протеин. И с въглехидратите внимавай, защото е доста вероятно да си инсулиново резистентен и затова да не сваляш, премахни всякакъв джънк.

Ще кача калориите на 2500 и ще вкарам протеин във всяко хранене, за другото не знам колко свалям, защото от 3 дни съм на 2100 калории и съм -1.5кг. Да имам много мазнини като най-вече в долната част на корема както при повечето..
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #14 -: Май 19, 2015, 11:01:27 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Значи 2500 калории като въглехидрата го дръж същият увеличи протеина до 200гр и мазнините да запълниш калорийте.
 

 

Web Analytics