Muscle Форум:
Пътят към мечтата

Автор (Прочетена 5393 пъти)

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #15 -: Май 19, 2015, 11:06:15 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Добре, а можеш ли да споделиш как по-лесно да си изчисля калориите, защото с myfitnesspall нещо не мога да се оправя. или да си ги смятам по простия начин на листче.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #16 -: Май 19, 2015, 11:36:40 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Еми на лист тогава ще трябва, аз най-лесно с приложението, но ако ти неможеш ще трябва с лист. Аз понеже ям едни и същи храни и дори без фитнеспала мога да преценя кое колко калории има и колко съм приел за деня +-150ккал. Ако разбираш английски не би трябвало да ти е трудно с фитнеспала.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #17 -: Май 20, 2015, 11:36:13 am »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Аз си ги смятам на notepad смисал пишеш дадената храна колко въглехидрати , мазнини , белтъчини на цялото ядене и събираш например така:

1.200g miusli , 400g kiselo mlqko(borchvor) , 300g izvara(nova) , 200g qgodi

200g miusli - vuglehidrati - 123,4g , beltuchini - 20,4g , maznini - 12,8g
400g kiselo mlqko(borchvor) - maznini - 14,4 , vuglehidrati - 17,2g , beltuchini - 13,2g
300g izvara(nova) - beltuchini - 54g , vuglehidrati - 6g
200g qgodi - vuglehidrati - 14g , beltuchini - 1,2g , maznini - 0,6
---------------------------------------------------------------------------------------------
vuglehidrati - 160,6g
maznini - 27,8g
beltuchini - 88,8g

и после умножаваш въглехидратите по 4 , мазнините по 9 и белтъчините по 4 и разбираш колко калории ти е храненето
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #18 -: Май 20, 2015, 12:20:23 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
За сега използвам направо готовите калории от примерната таблица тук в сайта просто си умножавам по количеството което ям. За мое голямо учудване в града обиколих доста магазини, но не открих извара в кофички с написани белтъчини, въглехидрати и мазнини само някаква супер мазна и гадна на вкус и някаква която се яде по-добре на ''Аскент'' доста по сухичка. Относно протеина  направих го 200гр 200 и няколко ще стане, но калориите са ми 2000 и не знам какви мазнини да приемам докато стигна до 2500  може би орехи, бадеми ?
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #19 -: Май 20, 2015, 02:43:04 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Значи , няма как да няма извара маджаров , не във кофичка аз я ям във нещо като плик е и има таблица , и написал си какви мазнини да приемам и след това може би орехи бадеми , имаш предвит от какво ли ?
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #20 -: Май 20, 2015, 03:56:07 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
За сега използвам направо готовите калории от примерната таблица тук в сайта просто си умножавам по количеството което ям. За мое голямо учудване в града обиколих доста магазини, но не открих извара в кофички с написани белтъчини, въглехидрати и мазнини само някаква супер мазна и гадна на вкус и някаква която се яде по-добре на ''Аскент'' доста по сухичка. Относно протеина  направих го 200гр 200 и няколко ще стане, но калориите са ми 2000 и не знам какви мазнини да приемам докато стигна до 2500  може би орехи, бадеми ?

да орехи бъдеми, зехтин на някоя салата, сусамов тахан, фъстъчено масло.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #21 -: Май 20, 2015, 05:28:48 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Значи , няма как да няма извара маджаров , не във кофичка аз я ям във нещо като плик е и има таблица , и написал си какви мазнини да приемам и след това може би орехи бадеми , имаш предвит от какво ли ?
Да, а за изварата наистина няма града в който живея не е голям, но не е и от най-малките учудващо няма такава.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #22 -: Май 20, 2015, 05:57:53 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Днес трябваше да ми е почивен ден, но ме викнаха за зала и понеже нямаше какво да правя а и се чувствах възстановен отидох. Лошото беше, че ядох и отидох и се чувствах леко подут, но нямах умора и сънливост, а и кантара си го показа. Мисля да се тегля на седмица да речем определям си един ден и се тегля и съответно ще коригирам режима си, защото сега като се тегля преди тренировка зависи какво съм правил и всеки път ми е различно моментното тегло.

Тренировка: Горна част-хипертрофия

1. Лежанка с обратен наклон 4х12 загряваща 40-50-60кг.
2. Кросоувър 3х12 15-20-25кг.
3. Пулдаун 3х12 40-50-55кг
4. Гребане на скрипец 3х12 40-45-50кг.
5. Разтваряне с дъмбели встрани 4х12 8-3х10кг.
6. Разгъване на скрипец за трицепс 4х12 40-50-60кг.
7. Скотово сгъване 4х12  25-30-35-40кг.

15мин. кардио на пътека с наклон.

Може би се вижда по работните килограми, но рамото ми изостава и като сила и като обем от другите мускули(стои някак си малко). За кардио за сега съм заложил на обикновеното кардио, защото с тези килограми ми идва тежичко като правя повече ХИИТ навън.





Хранене

1. 100гр овес. с 200гр. кисело мляко 2% и 100гр извара
2. 1банан(200гр.) с 3яйца(200гр.) на омлет
3. 250гр. пилешко филе(сурово) , 50гр. ориз-бял, 100гр. свинско с спанак, 80гр. ръжен хляб
4. 250гр. пилешко филе(сурово) , 50гр. ориз-бял, 1 краставица

Общо:
Белтъчини - 222гр.
Въглехидрати - 250гр.
Мазнини - 50гр.
Калории - 2450

В режима ще има още малко корекция като вкарване на ядки и салати с зехтин, както и намаляне на въглехидрата(в малко по късен етап).

Взех си и добавки за по-добър ефект, макар че и само с храна би трябвало да стане. Те са л-тирузин, йохимбе и кафе(не мога да пия обикновено кафе и затова си взех на капсули)
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #23 -: Май 20, 2015, 09:30:08 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
А да те попитам правиш лежанка 4х12 и пишеш загряваща-40-50-60 с 60кг пак ли правиш 12 повторения
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #24 -: Май 20, 2015, 09:43:46 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
А да те попитам правиш лежанка 4х12 и пишеш загряваща-40-50-60 с 60кг пак ли правиш 12 повторения

Да, като когато правя хипертрофия се стремя да ги правя максимално бавно и напомпващо.


П.П. Загряващата я правя малко повече от 12 смисъл всеки път различно.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #25 -: Май 20, 2015, 10:06:15 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Това не е никаква тренировка правиш 1-2 заграващи в началото и броиш само работните да речем правиш лежанка 1 серия с 40, 1 с 50кг и 3х12х60кг. Следващото упр за гърди може да направиш само една вработваща серия тоест 1 серия кросоувър 20кг + 3 серии по 12 на 25кг, минаваш на следващата мускулна група и повтаряш 1 заграваща 1 вработваща и 3 работни серии. броят се само работните серии. с като правиш 3х12 трябва 12 повторения да са ти трудни за изпълнение да можеш само още 2-3 да направиш след тях, иначе просто си тренираш за тонус и резултати не очаквай.

Аз ако трябва да броя заграващите серии на тяга те стават 10-12 серии общо като почвам 40-60-80-100-120 и чак тогава правя 5х5х140кг всичко друго е било загравка и вработване на мускула.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #26 -: Май 20, 2015, 10:22:03 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Да , много правилно недей броя загряващите серии и гледай винаги в последното повторение да си стигнал почти до отказ :)
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #27 -: Май 20, 2015, 10:28:06 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Вработващи по принцип не броя просто пиша загряващата, защото хипертрофията я правя 3х12, а в деня за сила ще правя 5х5. Или да започна и в деня за хипертрофия да правя 5х5 ?
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #28 -: Май 20, 2015, 10:34:42 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Като гледам броиш загравящата и вработващите и може би имаш само 1 работна и тя е на 60кг а трябва да са 3-4 серии на 60кг значи тренировката би ти изглеждала така:

1. Лежанка с обратен наклон 4х12х60кг. + 1-2 загряващи с по леко да речем 40-50.
2. Кросоувър 3х12х25кг + 1 вработваща пожелание на 20кг
3. Пулдаун 3х12х55кг +1-2 загравящи на 35-45кг
4. Гребане на скрипец 3х12х50кг + 1 вработваща на 40кг
5. Разтваряне с дъмбели встрани 4х12 8-3х10кг.
6. Разгъване на скрипец за трицепс 4х12х60кг +1 заграваща на 50кг
7. Скотово сгъване 4х12х40кг + 1 загряваща на 30кг
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #29 -: Май 20, 2015, 10:45:19 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Ще пробвам, макар и така да усещам голямо натоварване, а как би ми препоръчал да правя 3упражнения за големите групи по 3 работни серии или 2упражнения по 4 работни серии, като за малките 1упр. с 4серии или 2 с 3 серии.
 

 

Web Analytics