Muscle Форум:
Пътят към мечтата

Автор (Прочетена 5403 пъти)

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #30 -: Май 20, 2015, 10:49:00 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
за големите 3 упражнения 3 работни серии , а за малките 1 упражнение с 4 серии
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #31 -: Май 20, 2015, 11:01:24 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
И двете стават, вече зависи дали искаш повече упр или не но като цяло не се различават много освен че имаш едно упр повече и 1 серия повече, като обем са почти еднакви различават се с една серия. за големи мускулни групи 2-3упр-3-5 серии(зависи дали акцентираш върху сила или не)
малки 1-2 упр 2-3 работни серии. Както Лайл е написал за големи мускулни групи от 60-120 повторения на мускулна група, за малки от 30-60макс на мускулна група. Като зависи колко добре се възстановяваш да речем искаш 3 упр по 3 серии с по 12 повторения това са 108 повторения за мускулна група което е перфе, или 2 упр по 4 серии с 12 са 96повторения което пак става. избери си ти дали искаш да правиш 2 или 3 упр.

Може да пробваш в едната трен за горна част 3 упр за гърди 2 за гръб, 1 рамо, и по 1 за ръце,  В другата за горна 3 за гръб, 2 за гърди, 1 рамо и по 1 за ръце. А в изоставащите да дадеш малко обем на рамото с още 1-2 упр.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #32 -: Май 21, 2015, 09:57:27 am »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Ще го направя. Мисля в деня за изоставащи да тренирам рамото и ръцете с по 2-3 упражнения също и трапец, защото ми се вижда че върви добре, а нямам много време като тренирам горна част.

 А много ми е интересно какво мислите за психиката, защото аз си падам с по-лабилна психика и не знам как ще ми се отрази, но за радост поне волята ми е добре.





Тренировка: Долна част-хипертрофия

1. Клек 3х10-12 100-120-130кг.(работни)
2. Тяга 3х10-12 100-120-120кг.(работни)
3. Лег преса 3х10-12 200-220-240кг.(работни)
4. Бедрено разгъване 3х12 30-40-40кг.(работни)
5. Бедрено разгъване 3х12 40-50-50кг.(работни)
6. Прасец 4х20 4х30кг.(работни)
7. Коремни преси с тежест под наклон 4х20 4х10кг.

 5мин кардио леко за отпускане на мускулите (мислях да правя повече, но нямах сила)





Храна:

Белтъчини 200гр.
Мазнини 77гр.
Въглехидрати 220гр.
Калории 2470


Днес 3 часа след ядене отидох на тренировка и кантара показа +1кг. Да намаля ли калориите, или да изчакам до края на седмицата и тогава да ги намаля? Относно добавките пия тирузина 1капсула преди и 1 след тренировка между храненията. Кофеина пия 1 преди тренировка като леко чувствам енергията която ми дава, а йохимбина пристигна вчера и днес приех 1 преди тренировка като имаше интервал от 3 часа след хранене, обаче не усетих някакъв ефект.
« Последна редакция: Май 21, 2015, 07:28:52 pm от tisho_b3 »
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #33 -: Май 21, 2015, 07:46:15 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Един съвет: мери се сутрин на гладно когато си ходил по голяма и малка нужда вече(ако ти се ходи) :Д
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #34 -: Май 22, 2015, 01:42:07 am »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Изчакай до края на седмицата и ако пак си тези кг или си качил нАмали нормално е теглото през деня да се е покачило поради приема на течности и храна дори 2-3 кг. Като аз съм лягал 75кг и съм се събуждал 72. И като се меря през деня съм 73.5-75кг.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #35 -: Май 22, 2015, 09:28:13 am »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Да затова само сутрин на гладно :)
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #36 -: Май 22, 2015, 09:07:46 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Тренировка: Изоставащи

1. Преси с дъмбели от седеж 3х8-10 17-20-20кг.
2. Повдигане на лост с тесен хват 3х8-10 3х30кг.
3. Повдигане на диск с две ръце 3х12 10-15-15кг.
4. Лежанка тесен хват 3х10 50-55-60кг.
5. Трицепс на скрипец с леко разгъване долу 3х12 45-50-55кг.
6. Бицепс с прав лост 3х10 20-25-25кг.
7. Скотово сгъване 3х10 25-30-30кг.
8. Трапец с дъмбели 4х15кг.
9. Коремни преси 4х20 с 10кг.

След това 15км навън с колело.


Храна :

Белтъчини 198.7гр.
Мазнини 171гр.
Въглехидрат 87гр.
Калории 2508


Днес замених пилешкото с  свинско месо и във второто ядене махнах банана и сложих 100гр сирене с 2жълтъка и 5 белтъка. Пиша вече само работните серии.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #37 -: Май 25, 2015, 02:12:37 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Няма интерес, но аз да си следя прогреса

Хранене - Събота

Белтъчини - 231.7
Мазнини - 85.1
Въглехидрати - 204.5
Калории -  2516.5




Хранене - Неделя

Белтъчини - 215.3
Мазнини - 76.7
Въглехидрати - 207.3
Калории - около 2500
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #38 -: Май 25, 2015, 04:46:12 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Дневниците са главно за следене на собствения прогрес и вече ако има някой да пита нещо или ти да питаш тогава иначе какъв интерес да има тренировка като тренировка.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #39 -: Май 25, 2015, 07:33:20 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Тренировка: Горна част - Сила

1. Лежанка 5х5 70-80-80-85-90кг.
2. Лег с дъмбели под наклон 3х8 17.5-20-25кг.
3. Флайс на машина 3х8 35-40-45кг.
4. Мечка 3x8 45-55-60кг.
5. Военна  преса 4х8 30-40-50-50кг.
6. Френско разгъване 4х8 15-20-30-30кг.
8. Бицепсово сгъване с прав лост прав 4х8 20-30-30-30кг.

15мин колело на 2ра скорост(зала)




Храна:

Белтъчини 193гр.
Мазнини 46.2гр.
Въглехидрати 186гр.
Калории около 2500


За сега няма да свалям калориите, днес кантара показа 101кг. и в същото време направих най-голямата си тежест до сега на лежанка и то 5 повторения. Днес почувствах, че трябва да правя само едно упражнение за гръб, защото в неделя имах голяма натоварване на гърба на село и имах мускулна треска във вътрешната част.
« Последна редакция: Май 26, 2015, 09:55:33 am от tisho_b3 »
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #40 -: Май 26, 2015, 07:22:37 am »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
За мечката колко повторения имаш че не се вижда ?
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #41 -: Май 26, 2015, 07:04:51 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Днес не се чувствах много добре, но все пак направих тренировката си.

Тренировка: Долна част - сила


 Около 20-25км колело навън
1. Клек 5х5 110-130-140-150-150кг.
2. Тяга(touch and go) 5х5 90-110-120-130-130кг.
3. Лег преса 3х8 190-210-250кг. (тук правих първите 3 ''мъртви'' т.е. бавно)
4. Задно бедро машина 4х8 45-50-60-60кг.
5. Прасец машина 4х20 30кг.
6. Коремни преси под наклон 4х20 10кг.




Храна:
Белтъчини около 190.9
Мазнини около 65.5
Въглехидрати около 198.8
Калории около 2500-2550

Писал съм около защото имам останали към 450 калории и мисля да ги запълня с тиквички(пържени в малко мазнина), защото чувствам че имам нужда от нещо такова след тренировката ми днес(беше мудна и тегава).
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #42 -: Май 26, 2015, 08:36:32 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
По-добре недей да ядеш пържено защото има само транс мазнини и не е толкова добре , по-добре яж нещо друго примерно сладко нещо отколкото пържени тиквички , сами по себе си тиквичките нямат калории но като ги ядеш си набавяш само транс мазнини затова по-добре ги яж по друг начин , или ако ти се хапва нещо друго сладко примерно по-добре сладко според мен и гледай да няма толкова мазнини това сладко защото колкото по-малко мазнини има толкова по малко транс мазнини , примерно аз си взимам един сладолед фамилия където има 2 г мазнини , 30г въглехидрати  на 100грама и ми е супер и понякога си го вкарвам в макротата IIFYM FTW  :st
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #43 -: Май 26, 2015, 08:42:39 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
По-добре недей да ядеш пържено защото има само транс мазнини и не е толкова добре , по-добре яж нещо друго примерно сладко нещо отколкото пържени тиквички , сами по себе си тиквичките нямат калории но като ги ядеш си набавяш само транс мазнини затова по-добре ги яж по друг начин , или ако ти се хапва нещо друго сладко примерно по-добре сладко според мен и гледай да няма толкова мазнини това сладко защото колкото по-малко мазнини има толкова по малко транс мазнини , примерно аз си взимам един сладолед фамилия където има 2 г мазнини , 30г въглехидрати  на 100грама и ми е супер и понякога си го вкарвам в макротата IIFYM FTW  :st

защо мислиш че макротата са верни.
 

Re: Пътят към мечтата
« Отговор #44 -: Май 26, 2015, 08:44:06 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 944
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Ами защо не ? не знам така пише и когато си го смятах на края на седмицата пак си ми излизаше всичко
 

 

Web Analytics