Muscle Форум:
Програма за фитнес и ММА

Автор (Прочетена 936 пъти)

Програма за фитнес и ММА
« -: Март 30, 2015, 05:07:24 pm »
 

Talisman

  • *
  • 2
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Здравейте! Търся си програма за ММА и фитнес. Ходя на ММА понеделник,сряда и петък. Търся такава програма , която да се съчетава с тренировките по ММА. На 15 съм и ми е интересно също, какво трябва да ям ,така че да не смъквам кг. от ММА а да си качвам. И ако не става без добавки то какви трябва да пия? :)  :st :bx
 

Re: Програма за фитнес и ММА
« Отговор #1 -: Март 30, 2015, 08:14:14 pm »
 

Тихомир Драгомиров

  • Owner
  • Доверен
  • *
  • 265
    Публикации
  • Рейтинг: +31/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • Професионално фото и видео заснемане
Моята препоръка е да правиш цяло тяло с базови упражнения примерно :

Лежанка
Набирания /или скрипец/
Военна преса или раменни преси
Сгъване с щанга за бицепс
Френско
Клек с щанга
Сгъване за задно бедро от лег
Прасец -по твой избор
и едно упражнение за корем :)

Това съчетано с калориен излишък е достатъчно да покачваш мм не са ти нужни никакви добавки за твоята цел.Единствено едни витамини биха ти били от ползва  ;)
Професионално фото и видео заснемане http://st-wedding.com/
 

Re: Програма за фитнес и ММА
« Отговор #2 -: Март 30, 2015, 11:51:29 pm »
 

Talisman

  • *
  • 2
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Благодаря за отговора! Очаквам и други мнения ! :) :bx
 

Re: Програма за фитнес и ММА
« Отговор #3 -: Май 16, 2015, 09:43:31 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 918
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
По-добре омега 3 от витамини :) защото омега 3 не си го набавя за което съм 100% сигурен , а витамините може просто да наблегне на плодовете и зеленчуците
 

Re: Програма за фитнес и ММА
« Отговор #4 -: Май 16, 2015, 10:16:11 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Значи като за начало си изясни целите кък кое искаш да наблегнеш ММА или Фитнеса.  Ако целта ти е ММА то тренировките както каза Тихомир трябва да са за цяло тяло и да включват Базави упражнения Клек,Лег,тяга,Военна преса и др. Като целта нетрябва да ти е да градиш тяло, а функционална сила, тоест максимална сила и експлозивна сила. А това се постига с 5-6 серии по 3-5 повторения с 90% от макса, а за експлозивна сила пак 5-6 серии по 3-5, но с 50-65% от макса. Разбирасе ще имаш и дни в който ще трябва и малко да наблягаш и на изграждането на мускула с 3-4 серии по 8-12 повторения. Това накратко вече трябва да се направи програма която да се вземе предвид тези работи по внимание взависимост от това колко често тренираш и по-колко.
 

Re: Програма за фитнес и ММА
« Отговор #5 -: Май 16, 2015, 10:41:57 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 918
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Да , доста добре обяснено , но тук доста трябва да се подходи индивидуално :)
 

Re: Програма за фитнес и ММА
« Отговор #6 -: Май 16, 2015, 10:47:16 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
За това написах накратко какво горе-долу трябва. За да се направи програма ще иска много повече фактори да се вземат под внимание и тук е малко по-сложно, но като цяло не е проблем.
 

 

Web Analytics