Muscle Форум:
Долна/Горна част

Автор (Прочетена 1379 пъти)

Долна/Горна част
« -: Април 25, 2015, 09:06:36 pm »
 

Bojidar007

  • *
  • 62
    Публикации
  • Рейтинг: +5/-0
    • Профил
В началото на юли свършвам с чистенето и започвам да качвам и мисля да мина на долна/горна част: долна/горна/почивка/долна/горна/почивка/почивка. Добре ли е структурирана програмата?
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #1 -: Април 26, 2015, 10:03:59 am »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Да , програмата ти е структурирана добре , но никъде не видях стаж , години и тн ?
И ако искаш може последния ден от седмицата вместо да ти е почивен да правиш тези групи който не ги правиш конкретно през седмицата примерно:задното рамо , трапеца , врат(по желание) , не е задължително , но аз лично го правя защото мисля че тези мускулни групи може да ми изостанат по нататък в развитието и затова не за друго .
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #2 -: Април 26, 2015, 10:44:58 am »
 

Bojidar007

  • *
  • 62
    Публикации
  • Рейтинг: +5/-0
    • Профил
Тренирам вече 1 година и няколко месеца на 16 съм, 65кг, 165см
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #3 -: Април 26, 2015, 11:32:48 am »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Значи програмата ти е структурирана добре , само можеш да намалиш обема на клека след тягата или да правиш друго упражнение защото ти влиза много кръста и след това имаш и тяга с прави крака... (отново кръста)
и виж съвета който ти дадох по-горе ако те устройва това е моето мнение :)
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #4 -: Април 26, 2015, 02:30:04 pm »
 

Bojidar007

  • *
  • 62
    Публикации
  • Рейтинг: +5/-0
    • Профил
Може вместо тягата да правя сгъване като си направя уреда
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #5 -: Април 26, 2015, 08:51:00 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Не , по-добре направи това което ти казах без тяга все едно не тренираш :Д винаги прави тяга послушаи съвета ми защото тягата ти не я правиш само за крака , тя развива почти цялото тяло :)
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #6 -: Април 26, 2015, 10:43:33 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Не , по-добре направи това което ти казах без тяга все едно не тренираш :Д винаги прави тяга послушаи съвета ми защото тягата ти не я правиш само за крака , тя развива почти цялото тяло :)

"Не , по-добре направи това което ти казах без тяга все едно не тренираш"  все едно слушам някой "бро" инструктор. Кой ти каза че ако не правиш тяга все едно не тренираш, познавам доста хора които не я правят и в тялото са добре, пък и не всеки може да я прави, става въпрос за физическо състояние не техника. Някой хора не клякат, защото просто физическото им състояние не им позволява, но имат крака като за сцена готови. Има много начини за постигане на определена цел, въпроса е кой ще избереш ти. 3+3=6, но също и 2+4 и 5+1. Не ме разбирай че казвам че не трябва да се прави, но просто може да има резултати без нея. Разбирасе ако му позволява здравословното състояние е препоръчително да я прави, но ако не, какво да се откаже от тренировките ли?
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #7 -: Април 26, 2015, 10:51:55 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
И относно програмата ти за долна част като правиш първо тяга 5х5, после вместо с прави крака прави сгъване, защото все пак и кръста доста се натоварва и е възможно да имаш доста мускулни трески.  И поне по мое мнение прави първо упр за гърди после за гръб и после за рамо, а не да ги разместваш, не е грешно, но по мое мнение не е оптимално, защото след военната преса рамената са ти изморени и след нея 3-4 серии разтваряния ще го довършат, същото и за гърба. И друго ми направи впечатление имаш само 2 упр за гърди, доста малко обем за седмицата, аз бих вкарал в събота изоставащи в който да им дадеш малко обем на тях, на ръцете и на др мускулни групи който прецениш.
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #8 -: Април 26, 2015, 11:04:12 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Даже и Тихомир го каза веднъж ама аз го казвам защото той има физическото състояние просто казва че няма да я прави... Знам защо съм го казал и не е в буквален смисъл ЛОЛЗ
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #9 -: Май 16, 2015, 08:16:26 pm »
 

Bojidar007

  • *
  • 62
    Публикации
  • Рейтинг: +5/-0
    • Профил
Мисля да я направя горна/долна/почивка/горна/долна/изоставащи. Но като съм тренирал горна част а след това имам тяга няма ли да попречи на възстановяването на гърба?
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #10 -: Май 16, 2015, 09:35:17 pm »
 

Bojkooo

  • MD Доверен фен
  • *
  • 940
    Публикации
  • Рейтинг: +4/-5
  • Пол: Мъж
    • Профил
Ами не , и аз така имам и ми се възстановява кръста :) , но за теб не съм сигурен казвам лично мнение :)
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #11 -: Май 23, 2015, 09:05:13 pm »
 

Bojidar007

  • *
  • 62
    Публикации
  • Рейтинг: +5/-0
    • Профил
Ето я новата ми програма
 

Re: Долна/Горна част
« Отговор #12 -: Май 23, 2015, 09:06:21 pm »
 

Bojidar007

  • *
  • 62
    Публикации
  • Рейтинг: +5/-0
    • Профил
В деня изоставащи имам 2серии за бицепс и трицепс с по 12-15 повторения
 

 

Web Analytics