Muscle Форум:
Тренировъчна програма с цел изчистване.

Автор (Прочетена 973 пъти)

 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Здравейте, имам няколко въпроса, но първо да кажа малко за мен. Тренирам от около 2 години като отначало тренирах 3 дни после вкарах четвърти ден като тренирах както повечето хора по една група на ден. След това опитах да комбинирам голяма с малка група мускули, но сега ми се иска да пробвам нещо така да го кажа да ''разчупя'' малко тренировките да речем горна-долна-почивка-горна-долна-изоставащи , но там има друг проблем че изоставащите трябва да ги тренирам с ''подръчни материали'', защото нямам възможност да ходя в зала почивните дни. Та да попитам колко упражнения да вкарам нещо от сорта на 3 за голяма и 2 за малка с по 3 макс 4 серии като първите ще са по силови а втората тренировка с повече упражнения/повторения, за да мога да си запазя до някъде силата защото като намаля калориите с цел сваляне усещам голям спад в силата. За да не правя друга тема исках да попитам и за свестен калкулатор за калории(защото си падам малко индианец и не мога да се оправя с Myfitnesspal) изтеглих някакъв, но откривам сериозни разминавания в калориите, даже мисля да си направя и дневник, за да следя прогреса си - твърдо решен съм да съм стриктен в хранителния режим, защото без него се убедих, че няма резултати !
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #1 -: Май 18, 2015, 05:31:14 pm »
 

Мартин Димитров

  • Owner
  • *
  • 61
    Публикации
  • Рейтинг: +9/-0
    • Профил
Поздравявам те за това, че си стигнал до момента, в който разбираш, че без адекватно хранене резултати няма. Относно мускулните групи, на седмица по 60-80 повторения за големите групи и 40-50 за малките, като имай ден, в който да си в рамките на 5-6 повторения и друг в който да си 10-12. Когато чистиш се стреми да държиш силата, като постепенно намаляш обема на тренировката. Разгледай из другите раздели във форума на доста места сме говорили точно за това. Имаме и калкулатор, който би могъл да използваш
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #2 -: Май 18, 2015, 06:43:09 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Поздравявам те за това, че си стигнал до момента, в който разбираш, че без адекватно хранене резултати няма. Относно мускулните групи, на седмица по 60-80 повторения за големите групи и 40-50 за малките, като имай ден, в който да си в рамките на 5-6 повторения и друг в който да си 10-12. Когато чистиш се стреми да държиш силата, като постепенно намаляш обема на тренировката. Разгледай из другите раздели във форума на доста места сме говорили точно за това. Имаме и калкулатор, който би могъл да използваш

Мартине това не е ли за тренировка, а не за седмица, защото Lyle Mcdonald казва на тренировка за големите мускулни групи 60-120 повторения, като зависи от възстановителните възможности, а на седмица препоръчва от 120-240 повторения. А за малките от 30-60 на тренировка. Довечера ща погледна за точните номера, вчера го четох, но не съм сигурен.
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #3 -: Май 18, 2015, 06:48:06 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Няма значение общия брой на повторенията, от днес започнах да правя горна-долна-почивка-горна-долна-изоставащи като изоставащите ги правя на село с подръчни материали  ;D големите ги тренирам 3 упражнения по 3 серии а малките 1 упражнение с 4 серии, малко ли е не знам но нямам сили за повече и преди тренировка излизам правя с колелото навън около 20км и просто ако правя кардио то е макс 10мин. след тренировка иначе свалянето от към килограми върви, външен вид не мога да определя ще сравня снимки освен. за сега са около -8кг. Калкулатора нещо не можах да го открия или имаш в предвид таблицата с храните и сам да си ги изчисля ?
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #4 -: Май 18, 2015, 06:51:57 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Има голямо значение обема и интензитета с който тренираш и той трябва да се манипулира, за да се намали шанса от застой в сила или мм. Неможе винаги да правиш 3 серии по 10-12 и да очакваш безкраен прогрес.
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #5 -: Май 18, 2015, 06:55:00 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Има голямо значение обема и интензитета с който тренираш и той трябва да се манипулира, за да се намали шанса от застой в сила или мм. Неможе винаги да правиш 3 серии по 10-12 и да очакваш безкраен прогрес.

Извинявай, не се изразих правилно сега правя първите 2 дни с базови упражнения с 6-8 повторения, а втория път когато се завъртат мускулните групи ще правя 10-12 повторения

П.П. Как ядете по толкова храна сега съм на около 2200-2300 калории и като не е джънк  ми се струва доста храна :D
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #6 -: Май 18, 2015, 07:03:11 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
На клек,Лег,Тяга може да правиш 5х5, а на другите упр след тях серии между 6-8, на следващата тренировка  правиш серии между 10-12. Сподели горе долу какви храни ядеш на ден, как ти изглежда менюто и мериш ли си храната или не.
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #7 -: Май 18, 2015, 07:08:19 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Меря ги, но трябва да си взема друга везна че тази  моята ... порциите са ми разхвърлени през деня, но общо взето сутрин 100гр. овес 200гр. кисело мляко 2% трябва да вкарам банан с извара голямото междучасие, но днес го пропуснах после имам 400гр. пилешко филе и 100гр. ориз. също имам и  50 гр. ядки (бадеми, орехи) и салата(главно краставици, но понякога вкарвам и домат и малко сирене) пилешкото филе се замества понякога със скумрия общо взето е това дано не изпускам нещо...
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #8 -: Май 19, 2015, 02:27:52 pm »
 

Тихомир Драгомиров

  • Owner
  • Доверен
  • *
  • 265
    Публикации
  • Рейтинг: +31/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • Професионално фото и видео заснемане
Като източници си бомба ,но като количества не се знае как ги мериш ,трябва ги мериш в сурово състояние.Аз на 2500 калории съм гладен  :del
Професионално фото и видео заснемане http://st-wedding.com/
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #9 -: Май 19, 2015, 05:32:08 pm »
 

tisho_b3

  • *
  • 53
    Публикации
  • Рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
В сурово са, но може и везната да ме лъже понеже сега съм с такава с пружина и стрелка и като си смятам калориите даже са около 2000 и не знам какво да вкарам да ям, че да ги направя при това количество се чувствам добре, но трябва още малко да кача калориите.
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #10 -: Май 19, 2015, 07:52:50 pm »
 

Рангел Върбанов

  • V.I.P
  • Доверен
  • *
  • 429
    Публикации
  • Рейтинг: +29/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Вместо 200гр кисело мляко изяш цялата кофичка от 400гр това са още 100-150ккал повече.
 

Re: Тренировъчна програма с цел изчистване.
« Отговор #11 -: Май 21, 2015, 01:44:38 pm »
 

Мартин Димитров

  • Owner
  • *
  • 61
    Публикации
  • Рейтинг: +9/-0
    • Профил
Поздравявам те за това, че си стигнал до момента, в който разбираш, че без адекватно хранене резултати няма. Относно мускулните групи, на седмица по 60-80 повторения за големите групи и 40-50 за малките, като имай ден, в който да си в рамките на 5-6 повторения и друг в който да си 10-12. Когато чистиш се стреми да държиш силата, като постепенно намаляш обема на тренировката. Разгледай из другите раздели във форума на доста места сме говорили точно за това. Имаме и калкулатор, който би могъл да използваш

Мартине това не е ли за тренировка, а не за седмица, защото Lyle Mcdonald казва на тренировка за големите мускулни групи 60-120 повторения, като зависи от възстановителните възможности, а на седмица препоръчва от 120-240 повторения. А за малките от 30-60 на тренировка. Довечера ща погледна за точните номера, вчера го четох, но не съм сигурен.

Не, за седмичен план става въпрос. Давам ти линк към статията - http://www.aworkoutroutine.com/optimal-workout-volume/
 

 

Web Analytics