Muscle Форум:
Въпрос за трениворъчна програма

Автор (Прочетена 1010 пъти)

Въпрос за трениворъчна програма
« -: Октомври 24, 2015, 07:44:21 pm »
 

needwp

  • *
  • 3
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Здравейте! Имам въпрос относно тренировъчна програма. Тренирам от 3-4 години с малки паузи, предимно лостове, по-рядко фитнес. Последните 4 месеца активно посещавам фитнес залата по 5 седмично. Тъй като в момента съм студент и съм затруднен с финансите и с времето мога да ходя на фитнес веднъж седмично. За момента целта ми е да запазя във възможно най-голяма степен постигнатите резултати. Моля да предложите програма, която да включва упражнения за едното посещения в залата, упражнения на лостове, успоредка и вкъщи( у дома разполагам с два дъмбела по 12.5 кг) . Ще се радвам да видя предложенията ви.
Благодаря предварително.
« Последна редакция: Октомври 24, 2015, 08:04:20 pm от needwp »
 

Re: Въпрос за трениворъчна програма
« Отговор #1 -: Октомври 25, 2015, 06:12:54 am »
 

Ани Митева

  • Модератор
  • Доверен
  • *
  • 399
    Публикации
  • Рейтинг: +23/-0
  • Пол: Жена
    • Профил
Освен за тренировките задължително ще трябва да помислиш и за храната..ако я намалиш, за да оптимизираш финансите каквато и програма да предложим няма да даде резултати.

Преди да дам идеи, моля да отговориш:
Как си тренирал до момента в залата и какви са резултатите ти?
През зимата ще тренираш ли на лостове?
 

Re: Въпрос за трениворъчна програма
« Отговор #2 -: Октомври 25, 2015, 01:09:13 pm »
 

needwp

  • *
  • 3
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
За храната съм помислил и съм отделил средства, имам опит във фитнес храненето.


Как си тренирал до момента в залата и какви са резултатите ти? - В залата съм тренирал по различни сплитове, но най-често и най-скоро по следния: Ден 1: Гръб и бицепс, Ден 2: Гърди и трицепс, Ден 3: Рамо и трапец, Ден 4: Крака и корем, Ден 5: Изоставащи и малко кардио
Относно резултати не мога сам да определя, но смятам че са прилични.
През зимата ще тренираш ли на лостове? - Да, нямам проблем със студа, свикнал съм.
 

Re: Въпрос за трениворъчна програма
« Отговор #3 -: Октомври 30, 2015, 12:16:26 pm »
 

Ани Митева

  • Модератор
  • Доверен
  • *
  • 399
    Публикации
  • Рейтинг: +23/-0
  • Пол: Жена
    • Профил
Добре. Когато започнеш пак да тренираш в зала ни пиши, за да те посъветваме за работеща програма, а не bro-сплита, който си изпълнявал до момента.

За зимата бих препоръчала:
2 пъти лостове - само набирания. Поставяй си рекорди.
Тренировката в залата - гърди и крака т.е тежка лежанка и тежък клек. Нищо друго. Пак си поставяй рекорди (без да се контузиш де :)
В къщи - 1 път седмично лицеви опори - отново си поставяй рекорди и 1 тренировка ръце и рамо с дъмбелите, които имаш - без да се назорваш много.

Можеш да направиш така. Редуваш:

Седмица 1:
Понеделник: Лостове;
Вторник: Лицеви в къщи;
Сряда: Почивка;
Четвъртък: Гърди и крака в залата;
Петък: Лостове;
Събота: Почивка;
Неделя: Бицепс и странично рамо;

Седмица 2:
Понеделник: Лицеви в къщи;
Вторник: Лостове;
Сряда: Почивка;
Четвъртък: Гърди и крака в залата;
Петък: Лостове;
Събота: Почивка;
Неделя: Трицепс и задно рамо;

С това трениране съм сигурна, че ще постигнеш доста повече от приятелите ти, които тренират с bro-сплитове по залите. ;) За краката единствено ме притеснява, че тренировката е само веднъж в седмицата, но ако намериш сили за HIIT 2 пъти месечно ще е идеално.

Успех!
« Последна редакция: Октомври 30, 2015, 12:19:52 pm от Ани Митева »
 

Re: Въпрос за трениворъчна програма
« Отговор #4 -: Ноември 02, 2015, 06:40:02 pm »
 

needwp

  • *
  • 3
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Супер сте!Благодаря много за изчерпателния отговор,започвам с програмата! :st
 

Re: Въпрос за трениворъчна програма
« Отговор #5 -: Ноември 05, 2015, 06:13:40 am »
 

Ани Митева

  • Модератор
  • Доверен
  • *
  • 399
    Публикации
  • Рейтинг: +23/-0
  • Пол: Жена
    • Профил
Успех и ни дръж в течение. :)
 

 

Web Analytics