Muscle Форум:
Въпрос: За развитието на трицепс, упражнения за лакътя и силово.

Автор (Прочетена 456 пъти)

 

Lebx

  • *
  • 2
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Искам да се науча да правя силово, имам по-големи мускули от повечето си приятели и си личи, без добавки, но те могат силово, а аз не защото не мога да обърна ръцете, когато се набера.
При набирането ми за силово става бавно, без отскок, засилка, чупка и др., но щом стигна горе сякаш не ми достига сила в лактите. Моля напишете упражнения и съвети които биха помогнали.  :)
« Последна редакция: Ноември 09, 2015, 09:36:53 pm от Lebx »
 

 

Тихомир Драгомиров

  • Owner
  • Доверен
  • *
  • 265
    Публикации
  • Рейтинг: +31/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
    • Професионално фото и видео заснемане
Най-удачният начин е да наблегнеш на мускулите които смяташ ,че са ти изоставащи.Под наблегнеш нямам предвид да правиш по 20 упражнения а да наблегнеш над честотата на трениране на този мускул.Принципно трицепс/бицепс влизат в доста базови движения и по 2 упражнения 2-3 пъти седмично за тях бих били достатъчни. :3 Също друг важен момент е и как се храниш и колко килограма тежиш защото ако си значително по-тежък от приятелите си е нормално да ти е по-трудно да изпълниш силово движение на лост.
Професионално фото и видео заснемане http://st-wedding.com/
 

 

Lebx

  • *
  • 2
    Публикации
  • Рейтинг: +0/-0
  • Пол: Мъж
    • Профил
Трябва ли да снимам видео, кой мускул точно имам в предвид? Като казвам за гореспоменатите неща ми е ясно че трябва да наблягам на тези мускули, които са по-слаби, но нали знаеш, че като стегнеш трицепса най-много се виждат нещо като две ивици, които ги разделя мускула отзад на лакътя.Знаеш ли упражнения за него или някой друг дали знае и всички части на трицепса и упражнения за силово.
   Ето и серията която правех за трицепс, но не развиваше лакътя отзад.
 Серията ми е от едно приложение и тя се казва (Triceps limit) 4 повторения на ден или през ден.
 15 кофи
 20 лицеви на по-високо
 20 сек. задържане на кофа
 30 сек. задържане на лицева ( нормална/псевдо/широка | по избор от издръжливостта)
 60 сек. планка
Почивка между упражненията : 50сек.
Почивка между сериите:120сек.
 

 

Web Analytics